Школа освітніх управлінців
Школа для директорів шкіл, керівників освітніх неурядових організацій, засновників стартапів нового покоління
Старт:
29 травня
Вартість:
59 000 грн.
Тривалість:
5 модулів + захист проектів
Школа освітніх управлінців
Школа для директорів шкіл, керівників освітніх неурядових організацій, засновників стартапів нового покоління


Старт:
29 травня
Вартість:
59 000 грн.
Тривалість:
5 модулів + захист проектів
Місія проекту
Києво-Могилянська бізнес-школа спільно з громадською спілкою "Освіторія", започатковують першу в Україні навчальну програму, основною метою якої є системні зміни в освіті на рівні управління школами та іншими закладами освіти. Це довгостроковий проект, який працює на створення критичної маси управлінців в освіті, які мислять по-новому та розбудовують свій заклад в інший спосіб. Це забезпечить системний ефект та незворотність змін. Зрештою, в довгостроковій перспективі програма забезпечить якісний результат роботи системи освіти. Ми отримаємо результати, які формуватимуть державу, її потужну видимість на світовому культурному, економічному та політичному ландшафті.

Показати більше
Цей проект спрямований на підтримку та прискорення змін, які вже відбуваються в системі освіти України. Ці зміни незворотні та потрібні. Вони формують майбутнє країни на роки вперед. В сучасних умовах більше неможливо розглядати освіту як стандартизовану сферу часів промислової революції ХІХ століття, головним завданням якої було масове виробництво робітників з базовою освітою. Сьогодні, залежно від контексту, кожна окрема школа має знайти власний сенс існування та визначити роль, яку вона органічно відіграє у спільноті свого району, містечка, села, міста, країни чи, навіть, світу.

Ключем до цих змін є спосіб мислення управлінців - тих, хто визначає якою буде школа завтра. Адже скільки б ресурсу не вкладалося в розвиток учителів, неможливо досягти системних змін без управлінців, які:
— знають, куди і з якою метою вони рухаються;
— ставлять запитання «навіщо?» перед тим, як приймати рішення;йдуть на розумні ризики, експериментують, творять інновації;
— стають натхненниками для своєї команди і думають, як створювати кращі версії себе та своєї школи щодня.

Долучайтесь і станемо тими змінами, які хочемо бачити в цьому світі!
Аудиторія програми
Керівники та засновники освітніх закладів, які:
переконані, що стандартні підходи до управління навчальним закладом більше не працюють;
перебувають в пошуках ідентичності свого навчального закладу — для чого школа?
готові переосмислити роль навчального закладу та власну роль у ньому;
відкриті до змін підходів у взаємодії "школа-учень-батьки" + Міністерство + місцева влада.
Програма дає можливість:
Переосмислити логіку управління освітньою установою відповідно до сучасних умов;
Зрозуміти місце та можливості власного навчального закладу в екосистемі освіти країни;
Виробити нові підходи у взаємодії "школа-учень-батьки";
Вибудувати фокус навчального закладу навколо стратегічних цілей;
Навчитися реагувати на зміни та управляти в кризових ситуаціях;
Залучати до прийняття рішень команди;
Опанувати практичні управлінські інструменти;
Етапи набору у програму
1
Аплікаційна форма
До 1 травня — заповніть аплікаційну форму
2
Тестове завдання
До 12 травня — виконайте завдання, яке буде надіслане до кінця дня після заповнення аплікаційної форми
3
Співбесіда
Пройдіть співбесіду з менеджером програми
Основні курси та теми програми:
  1. Стратегічне мислення. Стратегічне ДНК/ Місія освітнього закладу
Теми курсу:

  • Логіка цілого. Розуміння навчального закладу як системи
  • Важливі складові управління організацією як цілим
  • Границі систем
  • Системне мислення
  • Стратегічна ідея організації, її визначення, комунікація та засади втілення для настройки навчального закладу
  • Складові стратегічної ідеї як робочі інструменти. Ідея, що структурує: Візія. Місія. Цінності
  • Візія як енергія створення. Методологія створення візії організації
  • Місія як логіка існування та розвитку організації: клієнт, споживач, стейкхолдери, продукт як пропозиція цінності
  • Розробка місії: «Клієнтський вимір», розуміння хто наш клієнт і яку цінність ми йому створюємо
  • Особливості комунікації місії в компанії
  • Цінності у контексті освітнього закладу. Найефективніший важіль змін
  • Принципи роботи з цінностями
  • Процеси зміни цінностей
2. Лідерство та управління змінами
Теми курсу:

  • Розвиток ідей лідерства: від біхевіоризму до творення смислів.
  • Роль Надмети для творення майбутнього бажаного стану.
  • Візія та цінності як орієнтир для прийняття рішень та дій в умовах невизначеності.
  • Відповідальність лідера за побудову системи.
  • У пошуках спільних смислів. Ефект від залучення команди у процес співстворення ідей.
  • Філософія освіти і роль освітнього лідера.
  • Еволюція мислення, лідерства і підходів до управління освітнім закладом
3. Основні навички освітнього управлінця та управління командами
Теми курсу:

  • Портрет сучасного управлінця. Визначення ролі менеджера в системі.
  • Як лідер впливає на результати та поведінку компанії.
  • Навички пошуку кореневих причин проблем соціальної групи та моделювання можливих сценаріїв
  • Формування команди та розвиток людей за рівнями зрілості.
  • Ролі в команді.
  • Як синхронізувати людей.
  • Новітні підходи до роботи з командою.
  • Підбір людей в команду: адміністративні ролі та творчі особистості.
  • Визначення потенціалу розвитку співробітника. Створення системних умов і передумов для розвитку.
  • Як працювати із співробітниками-зірками. Як правильно взаємодіяти з тими, хто вигорів.
  • Технологія "Правильні запитання лідера" для еволюційного розвитку команди. Уміння використовувати системні інструменти лідерства, які розвивають масштаб впливу.
  • Осмислення системних ефектів в групі - як отримати командну синергію

4. Розвиток особистості, як основий процес в освітньому закладі
Теми курсу:

  • Яка справжня природа мотивації до навчання? Навіщо ми порівнюємо дітей і намагаємося їх змусити знати все?
  • Як народжується бажання діяти та яка природа відповідальності? Що таке вибір? І чому він настільки важливий?
  • Що означає справжня допомога і які умови мають бути, щоб дитина ставала все більш самостійною?
  • Оцінка — це ціль чи інструмент? Як ми її використовуємо, які наслідки це має? І коли оцінки мають сенс?
  • Планування уроку: що головніше дитина чи результат?
  • Навичка рефлексувати: чому це важливоі як її розвивати? Роль запитань у навчальному процесі
5. Внутрішні комунікації
Теми курсу:

1. Взаємодія у трикутнику: школа-батьки-учні.
  • Різні типи конфліктів: "Вчитель–дитина", "вчитель–батьки" тощо
  • Особливості внутрішніх комунікацій (школа–вчителі): принципи, правила, цінності, культура, система зворотнього зв'язку
2. Переговори за інтересами.
  • Види інтересів та їх вплив на розробку варіантів рішення. Вплив на вибір іншої сторони
  • Структура та техніки процесу переговорів.
  • Техніка відокремлення людини від проблеми, як можливість розділити в переговорах емоційне і раціональне.
  • Дизайн переговорного процесу. Перевірка домовленостей на реалістичність.
3. Основи ненасильницького спілкування.
  • Зміна стратегії мислення і поведінки у конфліктних ситуаціях із реактивної на усвідомлену
    6. Зовнішні комунікації. Бренд освітнього закладу. PR
    Теми курсу:

    • Стратегії та тактики дієвих комунікацій з усіма цільовими групами навчального закладу: вчителями, батьками, МОН, місцевою владою, роботодавцями, лідерами думок
    • Стратегія створення бренду освітнього закладу.
    • Хто і як формує репутацію організації.
    • Роль внутрішніх комунікацій для репутації організації (залучення батьків, старшокласників, випускників до генерування нових ідея для школи).
    Таймлайн
    Модуль 1
    29-31 травня
    Модуль 2
    22-24 червня
    Модуль 3
    6-8 липня
    Модуль 4
    30 липня - 1 серпня
    Виїзний модуль
    вересень 2020
    Захист проектів
    листопад 2020
    Викладачі програми
    До всіх викладачів
    Запрошені спікери програми
    До всіх викладачів
    Загальна вартість
    Загальна вартість програми на одного учасника: 59 000 грн
    * додатково оплачується виїзний модуль по Україні (≈ 6 000 грн.)
    Гранти
    Для 30% учасників є можливість навчання за грантові кошти від Освіторії та kmbs. Розмір гранту становить - 75% від вартості програми
    Індивідуальні гранти
    Можливі індивідуальні гранти з повним покриттям вартості навчання
    Місце проведення
    Києво-Могилянська Бізнес Школа [kmbs]
    Контакти
    З усіх питань та уточнень, звертайтесь:
    Тимур Демчук
    Тел: +38 (097) 624 96 24
    E-mail: tdem@kmbs.ua

    Юлія Найдич
    Тел: +38 (073) 100 11 29
    E-mail: yn@kmbs.ua
    Made on
    Tilda